Nyårslistan 2016.

 
Gjorde du något 2016 som du aldrig gjort förut?
Vi flyttade till vårt nybyggda hus, anlade en del av trädgården, byggde altan - ni vet sådant man tänker att bara vuxna gör och så hamnar man där själv till slut. Sen var jag på första bröllopet för en vän, klättrade (Hannah, vi måste göra om det snart), gick på musikal, blev gravid osv.
 
Är det något du saknade år 2016 som du vill ha år 2017?
Haha att känna sig utvilad, antar att det inte kommer bli bättre 2017.
 
Vilket datum från år 2016 kommer du alltid att minnas?
5mars (årsdag), 17mars (husresning), 15april (inflyttning).
 
Din största framgång privat?
Måste vara att flytta till hus och bli gravid.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Inredning och mat/dryck skulle jag tro.
 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2016?
The Ocean - Mike Perry, I took a pill in Ibiza - Mike Posner, Love yourself - Justin bieber, If I were sorry - Frans, Work - Rihanna, Hello - Adele, Elektrisk - Markus & Martinus, Alltså typ allt med Kygo. Mycket klubb låtar och allt som spelats om och om igen på p3.
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Alla år går upp och ner, det här har varit en känslostorm med en kropp fylld av hormoner. Men absolut har jag varit lyckligare.
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Orkat leva. Haha känns som jag sovit i ett halvår just nu.
 
Den maträtt du åt oftast under 2016?
Shit.. Kanske söndags tacon? Standard innan graviditeten tog över och köttfärs inte längre går ner.
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2015?
Jobbade, fick presenter och var glad. Firade senare både mig och Nadja ihop med vänner.
 
Högsta önskan just nu?
Att det kommer en frisk bebis i April.
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Tveksamt!
 
Vad fick dig att må bra?
Min älskade älskade sambo, vänner och solen.
 
Vem saknade du?
Haha min hund, fy fan. Tror aldrig den saknaden försvinner?
 
Vad är du mest stolt över?
Att vi slått upp ett hus, fixat gräs, byggt altan - vårt liv.
 
Vardag | |
Upp