Lite ljus i vintermörkret.

Nu när det är mörkt nästan 47/7 så kände jag att det behövdes klicka hem lite fler vackra ljusstakar. Två ljusstakar som jag har suktat efter länge var Carat från Orrefors. Och just idag när jag tittade in på Royaldesigns hemsida så hade dom nästan 50% (!!!) på dom, score! Sen fick det bli glasinsatserna till min stora Constella och sen även Season från Georg Jensen som kommer lysa upp perfekt i adventstider.
Vill bara upp med alla adventsljusstakar nu och börja inreda efter julens alla färger. Tyvärr får det vänta lite, annars har jag en halvsur sambo här hemma som inte är riktigt lika entusiastisk inför julen som jag, haha. Men snart så, inte långt kvar nu - 3 veckor bara.
 
 
Inköp, Inredning | Constella, Georg Jensen, Glasinsats, advent, carat, jul, ljusstakar, ljusstake, orrefors, royaldesgin, season, vinter | |
Upp