Fem helger kvar

.. innan jag går över till mammaledighet. Känns jätte märkligt faktiskt när man tänker på det. Jag ska alltså gå hemma i 1/1,5 år och ta hand om en annan liten varelse och inte jobba? Nog för att det är ett heltidsjobb att vara mamma, men hela biten med att inte ha fasta rutiner är lite skrämmande faktiskt. Älskar rutiner. 
 
Veckodagarna rusar redan föbi och det kommer helgerna också att göra nu. Nästa helg åker vi till Göteborg och helgen efter ska vi åka och fira årsdag (lite min namsdag med då) med middag i Jönköping. Poff så var det bara tre helger kvar - sjukt (och skönt).
 
Nu ska jag försöka väcka en sovande sambo för att äta frukost (dags för plättor!!) framför tvn innan vi tar tag i dagen. Ska gå en promenad ihop med Sofia och sedan ska vi iväg på middag hos sambos mamma innan det är dags för dom vanliga söndagsbestyren.
 
Helgfrukostar är dom bästa frukostarna!
 
I hörnet ser ni en skymt av myshörnan vi börjat få upp och ännu en ny djurkudde som mamma gjort (bästa). Ska in med en ljusslinga också och kanske lite fler kuddar innan vi blir nöjda. Kommer spendera många timmar där sen, lägger mig redan där ibland och myser, haha. 
 
Vardag | djurkudde, ellos, fladdermus, frukost, gravid, helg, klong, monamie, myshörna, sänghimmel | |
Upp