Gravidstatus.

Mår: Glad, fast helt slut. Behöver få sova ordentligt och en inbyggd AC i kroppen. 
Cravings: Semlor. Alla sorter 24/7.
Längtar efter: Förlossning! Saker jag tänker mig att jag ska göra efter det; Springa, bestiga berg och gå ner i spagat. Tänk att ha kläder att ta på sig som passar, d-r-ö-m-m-e-n
Sömn: Inte bra alls. Bebisen där inne är vaken hela nätterna och gillar att sparkas på ömma punkter. Har även konstant mardrömmar och kroppstemperaturen pendlar mellan att vara varm och bränd. 
 
Det är sjukt det här. I Sju månader har jag delat min kropp med någon annan. Någon som har fått mig att kräkas konstant i tre månader, hållt mig uppe hela nätter och tagit över min kropp fullständigt. 
Visst finns det stunder fyllda av mega mycket kärlek och fina känslor - såklart. Men just nu är jag bara trött och ledsen över att inte få vara själv en enda sekund, haha.
Vill helst av allt bara träffa den lilla killen i mig, få tillbaka en del av mig själv och börja leva ännu ett (eventuellt) sömnlöst liv ihop! Tror (vet) vi skulle klara av livet väldigt bra hand i hand... Nu får tiden gå undan!!
 
Vardag | |
#1 - - Zandra:

Så fint 💗💗💗

Upp