BABYSHOWER!

 
Ja, herregud vad ska man säga? I Lördags satt jag ute i solen och väntade på att sambo skulle komma hem från sin fotboll så vi kunde åka och bada. När han kom hem kollade jag upp öppettiderna och insåg att det var stängt. Sambo berättar att han måste flytta på en byrå åt Hannah (vilket hon smygit in i ett samtal veckan innan) och att vi kan passa på att äta nere i stan. "Ta på dig något fint", ehm, får för det första inte på mig några kläder och för det andra så kändes det väldigt ologiskt så drog bara på mig byxer i stället för mjukisar, med bikini kvar på
 
Snacka om CHOCK när vi öppnade dörren där byrån skulle stå och där stod dom mest fantastiska kvinnorna jag vet. Blev så rörd och tacksam över att ha dessa i livet. Världens finaste babyshower med en massa pynt, massa presenter, massa kärlek och ja .. perfekt helt enkelt. Allt gick så snabbt så var helt snurrig när vi kom hem och tror inte jag fattat riktigt än, haha. Det var lekar, mat och världens finaste tårta. Allt i blått och silver. Denna lilla kille. Vilket liv vi kommer ge honom, vilka människor han kommer bli älskad av, det är inte klokt. 
 
Tack, tack, tack, tack, det här var något jag aldrig kommer glömma. 
Älskar er allihopa!
 
Baby, Festligheter | babyboy, babyshower, barn, bebis, bfapril2017, fest, gravid, kärlek, lycka, nyfödd, pojke, presenter, vänner | |
#1 - - Sofia:

Åh vi älskar dig <3

Upp