Sommarens största rum.

Alltså våren, vart är du? Och sommaren - snälla kom snabbt. Nu längtar vi ihjäl oss efter lite solstrålar som ska smeka huden och sprida ett glädjerus i kroppen. Igår satt jag ute på tom altan invirad i täcke och filtar och bara försökte få i mig den lilla solen som var. Finns inget som ger så mycket energi som frisk luft och sol. 
 
Mycket tankar ligger på allt husfix som ska påbörjas så snart vädret tillåter. Mest av allt längtar jag till att börja inreda altanen, dra fram dom nya loungemöblerna (minns ni?) och bygga ett matbord i storlek större. Sen vill jag införskaffa två solbäddar som är i det skönaste laget, infravärmare och en massa gröna växter (som gärna får överleva föralltid). Sen tror jag att vi kan bo där ute hela sommaren och lång in på hösten! Nu i Mars redan kommer Markiser till baksidan som vi beställde för ett par veckor sedan och om vi har tur så har jag en sambo som börjar med staketet snart, kom igen!
 
 
Trädgård | altan, bord, infravärme, lounge, markiser, partykyl, utemöbler, växter | |
#1 - - Nadja:

Åh härligt!! Där ska vi dricka rosé, bebisgosa och få d-vitamin!

Svar: OM vi ska !
frokenapril.blogg.se

#2 - - Mamma:

🚼...🐾🐕❤

Upp