Låt mig presentera tillskottet.

Han har som ni förstått anlänt till världen, våran son - Malte. Världens underbaraste lilla pojke som föddes kvart i fyra den 16 April. 4235gram, 52centimeter lång och alldeles alldeles underbar. Han är så snäll och lugn, växer som han ska och har gjort livet till något helt nytt och fantastiskt. Att vara mamma och pappa är det bästa i hela världen. Jag har fått världens finaste bebis ihop med världens bästa kille. Lyckan är total! Hela huset är fyllt med så mycket kärlek, kräks och bebisgos. Jag trodde aldrig att jag skulle säga att jag älskar att byta blöja, men hallå hur mysigt är det inte med en helnöjd bebis på skötbordet som stirrar in i ens ögon och fyller hela kroppen med kärlek och lycka? Obeskrivligt. Malte, för dig gör vi allt.
 
I veckan blir han en månad redan och tiden bara rusar! I veckan på bvc mätte han 57centimeter och 4970gram - förstår ni hur snabbt det går? Varje dag känns det som om man hittar nya drag i ansiktet, miner och han hänger med mer hela tiden. Så stark, så fin, min älskade
 
 
Baby | |
#1 - - Sofia:

Lille älsklingen <3

#2 - - Nadja:

Världens bästa familj ❤

#3 - - Zandra:

❤❤❤

#4 - - Mormor🤗:

❤️...🤗

#5 - - Anonym:

Älskar att du har börjat blogga igen 😍

Upp