Första advent och black friday.

Herregud, den här helgen har varit helt fullsmockad och jag är nog mer slut nu efter än vad jag var innan. Vi har varit uppe i göteborg, gått en runda på jul på liseberg (helt underbart vackert!), varit ute och käkat med ett gäng hemifrån, sett Håkan Hellströms spelning på scandinavium, gått på IKEA och slutligen for vi hem igen för att gå på ett dop innan vi äntligen kom hem igen och kastade oss i sängs. Den här lille korven i magen vägrar låta mig sova ordentligt ockå så jag känner mig som en zombie konstant just nu.
 
På IKEA fick vi med oss två barstolar (äntligen!), ett skötbord och en klädställning till hallen! Har letat efter både barstolar och klädhängare till hallen ända sen vi flyttade in så det känns så sjukt skönt att vi nu äntligen fick tag i något vi båda ville ha. Sen var det ju blackfriday också så passade på att beställa hem en skötväska från Skip Hop, stokkes newborn insatts (stolen ligger inslagen under granen, bästa mamma), mini converse och lite annat smått till korven.
 
 
 
Baby, Inköp, Inredning | bebis, giraff, ikea, inköp, kläställning, liseberg, napp, newborn, skip hop, stokke | |
#1 - - Sofia:

Åh vad härligt att ni äntligen fått tag på stolar och hallmöbler! Klädhängaren ser ut att passa perfekt :D

Upp